diumenge, 31 de juliol del 2016

El trasllat fins Hamburg.

Poques coses a explicar, quan ho vam planejar pensàvem en fer els 1800 km en dia i mig, però la realitat ha estat una mica diferent.
Ens vam trobar a Sant Joan, puntualment en Pep, com un rellotge suís, amb la moto i els trastos carregats a la furgo.
Quan la vam veure en directe i mesures la llargària.....buf, amb això al darrera hem de vigilar on ens fotem.

Tot carregat, petonets a la Dolors i la Montse i cap a Hamburg falta gent.

El viatge es pesadet, si contes fer-ho en menys de dos dies estàs equivocat, els embussos a Lyon i els embussos constants a la A5 i A7 dins Alemanya ens han obligat a fer el trajecte en 2 dies, amb parada a Mulhouse per descansar unes horetes.
La veritat es que circular per les autopistes alemanyes impressiona, el carril de la esquerra es per a vehicles ràpids de veritat, cal mirar bé el retrovisor abans de posar-ti, passen els conductors i veus clarament com van amb el peu fins baix, tant com poden....això si, amb educació i sense escarafalls.

Mentre els nostres homes estaven enganxats a l'autopista amb la furgo, nosaltres dues vàrem fer turisme per Hamburg.

Com dues funcionàries que som, vàrem anar a visitar, en primer lloc el "Rathaus", l'Ajuntament d'Hamburg, una joia arquitectònica d'estil neo-renaixentista.

Després de prendre'ns un suc de fruits vermells a la plaça de l'Ajuntament, vàrem enfilar camí cap al majestuós Port d'Hamburg, considerat el segon més gran d'Europa. Alguns trams del Port ens recorda la Venècia post-industrial.

Un cop dinades anem a la recerca del barri vermell d'Hamburg (barri de St.Pauli). De camí ens parem a l'església de St,Michaeliskirche, i després d'encomanar-nos a St.Miquel ens endinsem al cor de l'Hamburg més transgressor, on John Lennon va perdre la virginitat i els Beatles van començar la seva carrera musical.

Després de fer una cervesa en aquest peculiar bar musical, agafem el Sbahn (tren) direcció Veddel (Wedel) on els homes ens esperaven a l'hotel. Aquest trajecte se'ns va fer una mica més llarg del compte.

Per fi a Hamburg, demà cap a Kiel per començar el viatge de veritat.